یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 23 خرداد 1400/ شماره 301
قیمت های جهانی وارد می شوند،کاهش 4 ریالی نیمایی،جزر و مد بی پایانِ دلار صرافی،ریزش سنگین قیمت های بازار ،افت 3 هزار واحدی بورس تهران،

حمایت شده توسط:
پایون پلیمر؛ تولیدکننده مستربچ‌های رنگی
شمس جاوید اروند؛ تولیدکننده کامپاند PP, PEو PS


قیمت های جهانی وارد می شوند!

بعد از یک هفته غیبت تغییراتِ قیمت های جهانی، امروز دوازدهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در حالی اعلام شد که به جز گروه PVC و پِت، سایر کالاها با کاهش قابل توجهی مواجه شدند. سنگین ترین کاهش به گروه پ پ نساجی و شیمیایی اختصاص داشت که هر دو 3,294 تومان نسبت به هفته قبل، پایین تر قیمت گذاری شدند. در گروه مقابل و در افزایشی ها، امروز پت های بطری با 38 صدم درصد و PVCها با 17 صدم درصد دیده می شوند که به ترتیب نسبت به هفته قبل، 75 و 50 تومان افزایش دارند.

کاهش 4 ریالی نیمایی!
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 20 هزار و 326 تومان رسید و نسبت به دلار قیمت های پایه دوشنبه گذشته، فقط 4 ریال کاهش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه از 20.400 به کانال 20.300 تومان است. 

جزر و مد بی پایانِ دلار صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 261 تومان کاهش، 23 هزار و 335 تومان قیمتگذاری شد امروز افزایشی شد و در مجموع با 165 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 23 هزار و 500 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز افزایشی بود و تا 24 هزار و 100 تومان پیش رفت و فاصله بین دلار آزاد و دلار صرافی به 600 تومان رسید.

ریزش سنگین قیمت های بازار 
با توجه به اینکه در قیمت های پایه‌، همه گروه ها به جز گروه پت و پی وی سی کاهشی بودند، قیمت های بازار نیز اُفت زیادی داشتند به خصوص گروه پ پ ها که پرچمدار ریزش های قیمت های امروز بودند و بین 1500 تا 2500 تومان اُفت قیمت داشتند. در گروه پلی اتیلن ها نیز سبک خطی و سنگین فیلم، کاهش بیشتری را نسبت به قیمت های دیروز رقم زدند. 

افت 3 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را، کاهشی به پایان رسانده بود، امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات با 3 هزار و 663 واحد اُفت، به 1 میلیون و 141 هزار عقب نشینی کرد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟